
Najczęściej zadawane pytania
- Czy każdy może wypożyczyć sprzęt w Narzynce ?
Tak. Z oferty może korzystać zarówno firma, jak i klienci indywidualni .
2. Jakich dokumentów potrzebuję żeby wynająć sprzęt?
Wystarczy dowód osobisty. Jeżeli Najemcą jest firma, potrzebny będzie numer NIP.
3. Jaka jest wysokość kaucji?
Wysokość kaucji jest dostosowana do danej kategorii sprzętów. W celu uzyskania informacji o jej wysokości, skontaktuj się z naszym doradcą .
4. Co w przypadku gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu lub zniszczeniu?
Liczymy na to, że sprzęt wróci do NARZYNKI w takim samym stanie, w jakim został wynajęty. W przypadku zniszczeń spowodowanych wypadkiem lub niewłaściwą eksploatacją konieczne jest pokrycie kosztów naprawy przez Wynajmującego.
5. Co się dzieje w wypadku awarii sprzętu ?
Jeżeli awaria jest efektem prawidłowej eksploatacji sprzętu, dokonamy możliwie szybkiej naprawy na własny koszt tak, aby klient mógł dalej korzystać z wynajmowanego sprzętu. Czas od momentu zgłoszenia awarii, aż do jej usunięcia, nie jest brany pod uwagę przy rozliczeniu najmu.
6. Co to jest stawka dobowa?
Doba wynajmu liczy się od momentu wynajmu do tej samej godziny dnia następnego np. od 8.00 w poniedziałek do 8.00 we wtorek.
7. Co z wynajmem weekendowym?
Wynajmując sprzęt w piątek po godzinie 11.00 i oddając go w poniedziałek do godziny 8.00 zapłacisz tylko za 1 dobę.
8. Co w przypadku gdy przedłużę wynajem i Was o tym nie poinformuję?
Brak zgłoszenia zamiaru przedłużenia wypożyczenia i nie zwrócenie w ciągu 24h od momentu zakończenia umowy wypożyczenia, traktowane będą jako przywłaszczenie mienia. O planowanym przedłużeniu okresu najmy wystarczy poinformować nas telefonicznie, bez konieczności przyjazdu do oddziału wypożyczalni.
![]() | OdpowiedzPrzekaż dalej |